Sep 6, 2010

MINJUNG2.cm bunyik korea la plak.

experienced by ciksuehaoi™ at 01:44
entry kali ni bunyik cm gempak je kan?hahaha.act,aku da tataw mahu cter pasal ape.tp disebabkan blogku ini da lame ta update,terpakselah merajinkan sedikit diriku yg malas ini.hehehe.kali ni aku na cter pasal ’MINJUNG’.mesti ramai di antare korang konpius kan pabende ni.mesti ade yg menganggap nye bahase korea.gile3.hehehe.tapi kalau korg org jawe mesti pnah dengar.minjung ni akan berlaku setiap kali raye.kite bg2 makanan kat rumah org.cm ketupat ke,rendang ke,kuah lodeh ke,pape la yg korg feel free to give.hehehe.walaupun family aku bukanlah org jawe yg pure ’kaw2 punye’ tapi disebabkan ktorg dok kat johor yg mostly mmg la org jawe so terjoin la aktiviti ini.aktiviti ke?ntah,aku pon tak tahu.hahaha.aku mula tolong mak masak dlm kol 11 n ianya berakhir pd pukul 3.pergh,pnat memang penat tp BEST.siyes wooo~rase suasana nak raye 2.smlm ktorg da dapat ayam masak kicap,kuah lodeh ngn kuah kacang dr jiran so hari ini mak pulak a balas.ececece,macam main badminton plak aku rase.servis berbalas smash.hahahah(hangguk anda).dok kt area org2 jawe ni siyes seronok.bukan tyme raye je diorg muafakat tp bile2 mase pon same.contohnye,time kenduri kawen ke,majlis yasin ke,hape2 ke.kagum gile aku.walaupun atuk2 tua 2 da mcm ta larat tp diorg masih lg nk membantu.gogo atok(over di sini).mak pon walaupun pnat dok tolong mak lang menjahit masih ade lagi mase ntok masak.kagum3.you r the best mother la.gpon mak tnga cuti skula kan,mmg tadapapa nk buat la.hehehe.antara benda2 yg mak masak pade hari ini ialah rendang tok,sambal goreng,ayam masak merah,kek coklat.cis,sume bende ni cukup membuatkan aku tertelan air liur.nasib baik la pose.haila~da abes cter sal entry ni aku nak cter pasal mercun dan bunga api plak.yes,ta sabarnye.heheheh


 benda wajib ade.RENDANG!

SAMBAL GORENG sbg pengganti kuah lodeh.

KEK COKLAT kecik2.peluh2 aku buat.hahaha.

AYAM MASAK MERAH.mantap!

semua da siap.tinggal pack je:)

PS:slamat hari raye weh.

0 kata-kata pemangkin on "MINJUNG2.cm bunyik korea la plak."

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting