Nov 27, 2010

air dicincang takkan putus:)

experienced by ciksuehaoi™ at 16:10
dulu,aku selalu terpikir2 ape maksud sebenar peribahasa tu.and sekarang aku da paham.hahaha.dalam tempoh masa mak pergi and abah pergi haji hari tu,aku ade gaduh ngn along.and aku rase itu gaduh yg paling teruk la berlaku dlm salasilah keluarga ktorg.hahaha.almost sebulan gak ktorg tak bertegur.waktu aku nk EJU,along ade mesej yg berbunyi "Good Luck.Everythings fine now".ha,cam 2 la ala2.pas along mesej 2 aku merasakan adela bunga2 kemesraan dlm hbgn kami.rupa2 nya HAAARAM.along still menyimpan perasaan marah die sbb aku kol die tamau ckp lansung.siyes aku sedih.da la die satu2 nye akak aku.huwaaaaa~slame aku hidop ni ta pnah gaduh gila babi punyer teruk cmni.kalau dulu2 slalu tepon2,gosip2 ngn along.aku sedih tp dlm mase yg sama aku sgt marah n menyirap.die buat aku cm2 cm smua 2 sala aku.cm die perfect sgt.n kemuncak pergaduhan ktorg adelah pd raya haji.AKU TAK BALIK RUMAH sebab malas nk tgnokmuka along.hahahah.asyraf ngn kekra sibuk suh aku balik tp maaf.hatiku terluka.hahahah.aku g melarikan diri ke penang n teluk batik mencari ketenangan hati.damn bengong.hahaha.aku slalu gak ushar2 fb along time ktorg gaduh.status die bikin aku berasapla.sume nk perli2 aku.kick kau jawh2.hahaha.ade 1 status 2 berbunyik "menyediakan antivirus hati sebelum pulang ke rumah".kalau korg tak terase ke.aku ye,terasa!hahaha.tapi 2 la kan,da name pon adik beradik,gadoh cmne pon akan baik gak.waktu aku balik nk jemput mak ngn abah balik haji aku terus meluru masuk bilik bila smpi uma n along ade dlm bilik.die tengok aku,aku tenung die.ktorg same2 ketawa n ktorg berpelukan smbil menyatakan rase rindu.ouch.hahaha.2 la,gaduh cmne pon mesti berbaik punye.kakakku gila,aku bengong.2 la padahnye.n special tengs to adik aku kekra yg slalu menjadi org tengah kami.hahahah.i love my family:)

2 kata-kata pemangkin on "air dicincang takkan putus:)"

Hellioz on November 29, 2010 at 10:43 AM said...

xpe...

esok perang lagi.
esok baik balik.

ciksuehaoi™ on December 6, 2010 at 1:19 PM said...

hahaha.
kalau berbaik.
kalau tak berbaik tros?
ah,sudah:)

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting