Apr 15, 2010

begitulah kisahnye.

experienced by ciksuehaoi™ at 05:26
sesuatu yg kelakar telah berlaku.nta hape2.balik main netball dengan kawan2 tadi kami pergi ke cincau kafe ntok beli air.haus la katekan.dlm perjalann 2,sueha ternampakla seorg lelaki yg tak bersyukur djadikan sbg lelaki(argh,senang cter pondan la) sedang syok menghisap rokok kat bawah tangge kolej.sueha pon ckp la kt kawan2 'die tak tahu ke kt um ni tak bole merokok?'.maybe speaker sueha pecah tyme 2 n sore pon jd sangatla kuat.hahahah.n nak dijadikan cter,org 2 dengar.die g la kedai kak ana n tanye 'SAPE YG CKP CM2 TADI?'.n sueha jawabla 'sayer KAK'.lg la berasap die.die kate 'berani kau tegur aku ye'.then,sueha ckp 'sayer ckp bende yg betul'.n die pon marah2.lantak awk la.sayer ckp bende yg benar.die siap mencarut2 lagi.n sueha balas dgn ucapan terima kasih.that's my MAGIC WORDS.hahahah.pastu die pukul bahu sueha.tapi,korg sendiri taw la,org cm2 yg pukul,ape rase(ngn nada berlagak).last2 pergaduhan itu terhenti bila laki kak ana marah die coz buat kecoh kat kedai 2.in the same tyme sayer pon rase lega sikit coz segan kot gaduh2.hahahah.time 2 sueha terpikir sesuatu.betapa susahnye nk menegur org n menyedarkan mereka tntg kesilapan mereka tanpa mengguris hati dan perasaan.DAKWAH 2 SENANG tp kadang2 MENYAKITKAN.cube kite pikir,ape RASULULLAH S.A.W rase semasa baginda menyampaikan dakwah?memeritkan kan?tapi baginda x pernah mengeluh.KUATNYA BAGINDA.n kite pon kenela selalu macam 2.mari kita sama2 pikir2 kan dan selamat beramal;)

2 kata-kata pemangkin on "begitulah kisahnye."

jenny on April 16, 2010 at 1:53 PM said...

huhu! cayalah kawan..brani kerana benar..:)
bagus..tp, baek2 sweetheart! awk pompuan...
dun be so aggresive..org cam2 otak bkn btol..
just becareful, gud job!

♥ ciksuehaoi™♥ on April 17, 2010 at 4:28 PM said...

taw takpe.
act,aku cuak gak la weh.
tp ak x salah.
so,aci redah je la.
hahahah.
tengs fren;)

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting