Apr 10, 2010

skate part 1;)

experienced by ciksuehaoi™ at 21:18

!ONCE UPON A TIME!


semalam,10 April 2010,hari terbaik dlm hidup sayer.
bersama 6 org sahabat sehidup semati sayer ber main skate.
tempat mencoret memori mane lagi,sunway pyramid la.
sumpah,aku syg korg sangat2,aku tak boleh idop tanpe korg.
ktorg berada dlm ring almost 4 hours,dari pukul 12 smpi 3 stgh.
disebabkn pikir semayang zohor,ktorg terpakse kluar.
kalau tak,huh,pikir seniri^.^
tapi smlm memang best,bile lg kte bole kua same2?
aku harap even kite da smpi jepun,da hidup jauh2 pon kite ttp kawan.
sebab KORANG KAWAN AKU yg paling aku SAYANG♥


SYAZURA.nmpk je besaw,si hati kecik,penakut;)

SANAH.sopan benar.lain ngn aku;)

JIA.'HOT' tak bertempat.hahaha;)


TIEN .bajet innocent,tp mmg comel;)


RUBY.menyirap tahap gaban;)


CIKSUEHAOI.sayer yg gemuk,montel,tembam,bulat.huuu~

2 kata-kata pemangkin on "skate part 1;)"

Iskandar Shah on April 10, 2010 at 10:57 PM said...

ni kes tiru blog zureq ke?? hahahh~

ciksuehaoi™ on April 10, 2010 at 11:44 PM said...

kami kan sehati sejiwa.
cite kami same.
da dpt permission ni.
hahahah;)

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting