Jun 14, 2012

kasi selam subjek matrik.

experienced by ciksuehaoi™ at 12:41
Assalamualaikum wbt

aku penat.aku penat.dan aku sangatlah penat.hari2 penat.
semalam ada exam matrik dan for sure la aku tak mampu menjawabnya.
aduhai.tensionnya.aduhai la pon.aku antara org last yg keluar dewan peksa.
ke laut betul la.pening.aku tataw kenapa wujudnya exam camni.
tapi balik je hilang semua penat and pening kepala aku bila tengok anak2
jiran aku main bola sama2.diorg siap ajak aku join sama.huuu.
comel gila diorang.bestnya jadi budak.tak payah nak pikir apa2.
waaa,rindunya zaman kecik2 dulu.macam2 pengalaman ada.tp bnyk yg nakal laa.
tengok diorg buat aku makin homesick nak balik mesia cepat2.
nak main ngn budak2 esp anak acik aku,cik fina india tu haa walaupun dia tak
suka sgt ngn aku.haha!dia tak kenal aku sgt pon.sbb jarang ada kat rumah kan.sobsob.
kenapa panggil dia cik fina india?sbb waktu kecik dia ada jantung berlubang dan
dihantar smpai ke india utk operate.kelas kau jah.kecik2 dah pergi overseas.haha.
lepas main jap ngn diorg,aku skype ngn mak and mengadu laaa perihal
yg aku kuat tido sejak dua menjak ni.walaupun sekarang dah masuk summer
dan panas.sepatutnya kurang tdo.skrg ni bukan winter kot cik nasuha!
haha.mak marah and siap cakap lepas ni hari2 mak tepon pukul 4 kejut tahajud.
hoho.dan mak juga cakap aku makin gemuk.maybe sebab banyak tdo?
deng.esok aku nak start joging!tapi mungkin itu hanya angan2 belaka?

anak jiran aku yg comel.hish,rasa nak sepak je.
ni baru dua org.ade lagi 5 orang kawan mereka.
dah mcm geng bas sekolah hai~

0 kata-kata pemangkin on "kasi selam subjek matrik."

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting