Jun 4, 2012

minggu pertama Jun.

experienced by ciksuehaoi™ at 08:37
Assalamualaikum wbt.
minggu ini minggu paling hectic dalam hidup aku.
exam beratur panjanggggg menunggu.
walaupun tak banyak,aku tetap tension.
sebab banyak yang aku tak paham.hoho.
so,have to put much more effort bebeh.
2 paper down.tinggal 3 lagi.semua serba math.
ini baru mid sem we called as  中間,chuukang.
期末,kimatsu aka final nanti aku tataw la camane ke longkangnya paper2 aku.
tapi lepas final balik raya.wehuuuu.
ticket return to Japan dah setel.tinggal tiket nak balik Malaysia saja deh.
jumaat lalu aku nangis lepas eksperimen.
nak kate tension takde la,tapi entah.air mata gedik nak keluar.haha.
maybe sebab banyak benda kena setel bulan ni kot.
Jun,please be nice to me.kroh.kroh.kroh.
then,i'll love you with all my heart dear.less than 3.



 muka budak cengeng menangis lepas eksperimen
*sempat lagi camwhore



bulan Jun yang sibuk.hoho
*comel kan buku nota aku.ehek.kbai.


0 kata-kata pemangkin on "minggu pertama Jun."

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting