Jun 12, 2012

tentang kubis bunga.

experienced by ciksuehaoi™ at 04:27
Assalamualaikum wbt.

sebelum korang sambung baca,sila kosongkan fikiran korang dan amik semua
yg korang bakal baca ini sebagai ilmu yang berguna kepada korang.haha.aku nak gelak tiba2.
dua minggu lepas,aku ada tengok satu show kat KBC tv jepun ni haaa.
diorang cerita pasal kubis dan banyakla info2 yang aku dpt dr show tu.
sejak aku dtg jepun,aku perasan something.orang jepun ni suka gila kot kat kubis.
kau pergi jela kat pelosok mana jepun punya kedai makan,mesti ada kubis!
dah tu mostly makan tanpa dimasak.kubis letak ngn syoyuu.pelik tapi benar.
setahu aku,kalau orang area2 europe diorang takkan makan kubis macam tu je.
maybe sebab kubis kat europe tak sesedap jepun?entah.kubis jepun sedap.manis2 sikit.
one of the fact yg aku dpt taw dr show tu kubis ni takde pokok.haha.lame me.
aku tataw la kalau korg tahu pasal benda ni dan aku je yg ketinggalan.haha.
tapi ade satu lagi fakta yang sumpah memeranjatkan aku.
makan kubis banyak2 boleh buat breast besar dan tukar cup.deng.
dr cup "a" ko boleh pergi ke cup "d" weh.memeranjatkan bukan?
okay.aku sangat terperanjat dengan fakta itu.dan aku tak pernah pulak tahu.
ada satu hari tu dalam kelas tiba2 fakta tu terlintas dlm kepala otak aku dan secara
otomatiknya aku terpandang dada membe jepun aku yg duduk depan.pervert gila aku!
tak tak tak.sumpah aku tak sengaja doh!iye la,org jepun kan suka makan kubis
tapi aku tengok cam kecik je.haha.sengal gila aku ni.
maka,sejak hari aku tengok show tu aku berusaha utk mengurangkan diri makan kubis.
kenapa?entah.korang pikir la sendiri.haha.tapi ikot korang la kalau korang
still meminati kubis.tiada paksaan atau desakan apa2 okay.haha.
tapi malangnya hari ni aku termasak benda yg ada kubis.deng.aku buat lontong weh.
semua salah akak aku!sbb anta gambar lontong dekat whatsapp.tahi.
tapi takpe la.rezeki hari ni.drpd semalam.makan megi dengan ayam rempah je kot.hoho.
sekian untuk fakta pada hari ini.semoga yg baik jd teladan.yg buruk jd sempadan.babai.

kejap!mlm ni aku tengok Fifa Jepun lawan Aussie tanpa semangat sbb volleyball
lelaki Jepun tak dpt pergi Olimpik.aku sedih.sumpah.sbb aku die hard fan mereka:(


lontong dan telur kembar.hoho.



0 kata-kata pemangkin on "tentang kubis bunga."

Post a Comment

 

menitisebuahKEHIDUPAN Copyright © 2011 Girl Music is Designed by Ipietoon Sponsored by web hosting